اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

لیگ جهانی کاراته وان| حضور کودکان علاقه مند به کاراته در سالن پیردو کوبرین

دومین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس ۲۰۲۰ با حضور نمایندگان ایران در حال پیگیری است.

لیگ جهانی کاراته وان| حضور کودکان علاقه مند به کاراته در سالن پیردو کوبرین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از پاریس، دومین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس ۲۰۲۰ از صبح امروز (شنبه) در ورزشگاه پیردوکوبرین شهر پاریس آغاز شده است و ملی پوشان کشورمان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

دومین روز از مسابقات در حالی پیگیری می‌شود که تقریبا طبقه دوم ورزشگاه پیردوکوبرین از جمعیت پر شده و قطعا فردا فینال مسایقات با استقبال بیشتری روبرو خواهدشد.

با توجه به اینکه امروز شنبه روز قبل از تعطیلات برای فرانسوی‌ها محسوب می‌شود، خانواده‌های علاقه مند به کاراته همراه با فرزندان خود به سالن مسابقات آمده‌اند.

در طبقه سوم سالن برگزاری مسابقات که تماشاگران اشراف کاملی به تاتامی دارند؛ تعدادی از علاقه مندان به کاراته حضور دارند و از بالا مسابقات را تماشا می‌کنند.

سجاد گنج زاده که قرار است امروز به مصاف حریف خود برود؛ در سالن تمرین به همراه بهمن عسگری در حال گرم کردن است.

هادی عرب دیگر کاراته کای کشورمان نیز که به صورت شخصی در این رقابت ها حضور دارد؛ او نیز در حال گرم کردن است.

کاگاوا ستاره سنگین وزن کاراته ژاپن هم در گوشه ای از سالن در حال تمرین است تا امروز به روی تاتامی برود.

تیم ملی کانادا نیز با مربی ایرانی خود در این رویداد ها حضور پیدا کرده که نسرین وارسته مربی ایرانی تیم ملی کانادا، با شاگردان خود در سالن تمرین حضور پیدا کرد و برای دقایقی با کاراته کاها و مربیان ایرانی خوش و بش کرد.

حسین روحانی دیگر مربی ایرانی که اخیرا هدایت تیم ملی کاراته روسیه را برعهده دارد، کنار شاگردان خود در سالن تمرین حضور دارد.

احمدصافی، محمدرشیدنیا، شهاب سلطانی نیز، از مربیان لژیونر ایرانی هستند که هرکدام به ترتیب هدایت تیم ملی کاراته کره جنوبی، ماکائو و ازبکستان را برعهده دارند و در سالن مسابقات از نزدیک رقابت‌ها را زیر نظر دارند.

با توجه به حساسیت این رویداد، تمام داوران در کنار چهارتاتامی حضور دارند و به دقت مسابقات را زیر نظر گرفته اند و در صورت نیاز پس از اعتراض مربیان مبارزات را بازبینی می‌کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول